Tuesday, August 13

DM STREET ONLINE !


Assalamualaikum .

Ingat lagi tak gambar diatas ? Cehh birthday Wadik bulan February yang lepas tapi sekarang baru nak share cerita mengenai kad yang aku kasi tuuu . Sooo Hanis Nasuha -,- Seperti sedia maklum , dalam entry two - two yang lepas aku bagi sejenis papan tanda sebagai pengganti kad hari jadi kepada Wadik . Aku memang tak suka bagi kad hari jadi konon old school sangat dan aku suka bajet nak buat yang pelik , unik , dan lain daripada orang lain . Very limited edition kbye merapu pftt . Tapi siapa yang masih suka dengan kad ucapan sila teruskan usaha murni anda agar tak lapuk di telan zaman lol .

Okay kembali kepada jalan yang lurus , nama dia bukan papan tanda okay tapi aku tak tahu nak klasifikasikan dia sebagai apa . Tapi dia boleh gantung dekat dinding as a hiasan gitu . Yang Wadik punya aku pun tak tahu sama ada dia gantung buat hiasan atau dia simpan dalam laci buat muzium heh . Okay tak kisah la korang nak panggil apa tapi papan tanda ni memang sangat flexible . Korang boleh bagi hadiah untuk couple set ke , anniversary ke , birthday ke , atau apa saja la . Dan yang paling best korang boleh buat design sendiri atau pilih design yang sedia ada . Pasal harga hmm aku dah lupa sorry but VERY REASONABLE and WORTH IT

Untuk sebarang tempahan atau pertanyaan korang boleh pergi ke INSTAGRAM dorang di :- @dmstreetonline . Yang tak ada Instagram sorry tak dapat nak tolong sebab dorang memang ambil order dari Instagram saja . Siapa yang nak buat jigsaw puzzle macam yang aku kasi masa birthday Wadik tahun lepas korang boleh klik sini untuk maklumat lanjut . Happy shopping peeps ! : )



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥