Monday, July 9

DiGi Juara Internet


Assalamualaikum .

Pada Sabtu yang lepas bertempat di The Curve Mutiara Damansara telah berlangsung satu event untuk DiGi Juara Internet . Event ini bermula seawal pukul 11am dan terbuka untuk orang ramai , tapi disebabkan aku pergi ke sana atas tiket DiGi Juara Internet Blogger Exclusive Challenge maka pukul 3pm baru aku sampai ke destinasi yang dituju .


Team Save Ean

VS

Team Save JJ


Actually event DiGi Juara Internet ni macam 2 in 1 sebab Hitz FM pun ada buat event dan disokong penuh oleh DiGi tapi dalam masa yang sama DiGi juga mengadakan promosi besar - besaran sebanyak 90% kepada para pelanggan yang mendaftar bermula dari 2 Julai sehingga 2 September 2012 dengan plan internet yang ditawarkan oleh DiGi untuk smartphone . Sebaik sampai kitaorang dibahagikan kepada dua kumpulan secara rawak . Aku dimasukkan ke dalam Team Save JJ .


Setiap ahli kumpulan dikehendaki untuk bermain tendangan berapi melalui Samsung Tab . Bunyi macam senang tahap dewa donald duck , tetapi belum cuba belum tahu kan ? Sudah suratan dan takdir kumpulan aku kalah , maka byebye Samsung S Advance , hello Hitz FM t - shirt . Sobs sobs . Sudah jatuh ditimpa tangga lebih tragis bila kena gelek dengan trailer dua - puluh - lapan - tan dek kerana walaupun t - shirt saiz S tapi ukurannya memang Wadik jela yang muat untuk pakai =,=


But ! I had so fun even though I lost because JJ Hitz Fm's very friendly ! So habis sahaja game seperti biasa , kalau dah menjejakkan kaki ke The Curve Mutiara Damansara tak lengkap kalau tak berkunjung ke kiosk Tudung Aidijuma - Cetusan IDea Datin Norjuma untuk memborong tudung . Again , thank you Nuffnang and DiGi for this superB event !



2 comments:

aindzaya said...

hoho..xpela..ta dpt samsing s pun dapat baju digi pun jadik la...hihi


Beli Sikat Baru.

Hanis Nasuha said...

Itu la tu tapi dapat la juga baju Hitz FM!! Sobs sobs :(

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥