Monday, August 6

New York Hotel In Johor Bahru


Assalamualaikum .

Entry ini paling lama tertunggak mungkin disebabkan kekangan masa yang sangat terhad . Sekarang baru boleh tarik nafas dalam - dalam sebab midterm telah habis dengan jayanya cuma tinggal untuk siapkan beberapa assignment sebelum menyambut kedatangan Aidilfitri . Alhamdulillah . 

Jadi untuk event kali ini sangat - sangat unik dan menarik sebab aku belajar sejarah Lion Dance di Malaysia . Aku begitu teruja sebab dapat bertemu dengan pengasas dan tenaga pengajar Lion Dance di Malaysia dan kalau korang nak tahu kumpulan Lion Dance Malaysia ini sangat terkenal dan digeruni oleh pasukan Lion Dance seantero dunia tapi sebelum itu aku nak review mengenai penginapan selama 2 hari 1 malam di New York Hotel .



Bilik dia sangat selesa dengan dihiasi wallpaper ditambahkan pula dengan pemandangan yang menarik boleh menampakkan sekitar bandar Johor Bahru . Kalau korang nak pergi Singapura atau nak makan angin di USS , aku syorkan korang untuk menginap di New York Hotel ini sebab pihak hotel ada menyediakan shuttle van secara PERCUMA ! Untuk keterangan lanjut korang boleh melayari website dia di New York Hotel in Johor Bahru

Pernah tak korang dengar Lion Dance yang disertai oleh orang melayu ? Aneh tetapi itulah realitinya . Untuk mengetahui kisah yang sebenar, korang kena nantikan for the next entry okay peeps ! Again , thank you Nuffnang and Resort World Genting for this valuable trip ! : )



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥