Wednesday, July 25

Mountain of Food Explorace 2.0 (PART 3)



Assalamualaikum .

I'm REALLY REALLY REALLY busy with my life . Like seriously banyak benda yang sangat tidak terurus plus next week midterm so macam biasa budak law selain kena menelaah buku - buku dan akta - akta , sesi membaca dan mengkaji all the cases juga perlu dilakukan . Sangat messy okay ! If you know what I feel : (




Even though MoFE 2.0 dah selesai dengan jayanya so this is the last entry about that dan kesinambungan untuk entry yang sebelum ini . Pada pagi hari Khamis yang lepas , kitaorang bergerak untuk turun ke Awana Genting Highlands bagi meneruskan lagi cabaran yang belum diselesaikan . Cabaran pertama yang perlu kitaorang lakukan di Awana Genting Highlands ialah Jungle Trekking !




Guess what , selepas mengharungi 1.8KM kitaorang pun selesai melaksanakan cabaran Jungle Trekking . Kalau nak dibandingkan dengan Jungle Trekking pada trip yang lepas , confirm lah Jungle Trekking kali ini lebih mudah sebab hanya perlu mengharungi 1.8KM . Gambar diatas ini pula sesi membuang pacat dan membersihkan percikan darah pada kaki .




Selepas Jungle Trekking , kitaorang semua diminta untuk berjalan pulang menuju ke Awana Genting Highlands untuk menikmati makan tengah hari di Rajawali Restaurant . Dan yang menarik , di Awana Genting Highlands kitaorang dapat menginap di suite dan seperti biasa , satu suite satu orang . Suite dia besar tahap puaka , yang ala - ala orang honey - moon - sun gitu complete dengan dapur dan ruang tamu bagai walaweyy .



Abseiling ini merupakan cabaran yang terakhir . Selesai sahaja cabaran ini kitaorang diminta untuk pulang ke Awana Genting Highlands bagi menyiapkan diri sebelum majlis penutup yang berlangsung di Pasar Ikan Bakar . Thanksssssss a lot to Nuffnang and Resorts World Genting for this joyful explorace !



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥