Sunday, July 8

MTV World Stage: Live in Malaysia 2012 !


Assalamualaikum .

Kalau tahun lepas sambutan MTV World Stage sangatsangat hangat macam jual cekodok panas , tahun ini sekali lagi akan diadakan MTV World Stage: Live in Malaysia 2012 bertempat di Surf Beach @ Sunway Lagoon pada 14 Julai 2012 dan shows akan bermula tepat pukul 6.15pm !

Kalau tahun lepas kita ada 30 Seconds to Mars , Pop Shuvit , Neon Trees and  Beast tetapi tahun ini MTV World Stage membawakan khas untuk rakyat Malaysia khususnya seperti Justin Bieber , Jay Park  , K - Pop queens Kara dan artis kebanggaan rakyat Malaysia Mizz Nina ! *clapclap*

 

Dan yang paling menarik Xpax sangat bermurah hati untuk memberikan tiket MTV World Stage secara PERCUMA dengan hanya beberapa langkah sahaja ! Terdapat tiga cara untuk korang memenangi tiket ini dan tolong ikuti langkah ini dengan tertib ya kawan - kawan : )

CARA PERTAMA : PREPAID

First , korang kena register dengan menaip MTV dan hantar ke 28881 . Selepas korang dapat pengesahan pendaftaran  korang kena reload sekurang - kurangnya RM60 atau lebih untuk mendapatkan dua tiket percuma ! Untuk satu nombor hanya limit dua tiket dan korang kena register dan reload sebelum 10 Julai 2012 . Korang akan tebus mobile voucher tu pada 12 Julai 2012 dan seperti biasa first come , first serve basis .

CARA KEDUA : FACEBOOK

Mula - mula korang kena like dulu fan - pages Xpax | UOX | SOX dan click button " Time to Muxic " dekat Facebook App . Bermula dari 26 Jun 2012 sehingga hari ini , iaitu 8 Julai 2012 korang kena sebarkan tentang MTV World Stage dekat kawan  - kawan korang sebanyak yang mungkin sebab lebih banyak korang share dengan kawan - kawan , maka lebih banyak points yang korang akan dapat . Points yang akan korang dapat tu pula akan menentukan kedudukan korang dalam carta " Time to Muxic " .

Sebab hanya 25 orang yang menduduki di carta yang teratas akan memperolehi empat tiket percuma untuk ke MTV World Stage ! Seterusnya pada 14 Julai 2012 , korang kena log on dekat Time To Muxic dengan menggunakan telefon korang untuk check - in dan jangan lupa untuk tag gambar MTV World Stage melalui account Facebook korang untuk mendapatkan points yang membolehkan korang memenangi party selepas  MTV World Stage . Untuk sepuluh fans yang berjaya mendapat points yang tertinggi akan memenangi exclusive pass !

CARA KETIGA : THE CUBE

Cara ketiga ni memang superB sebab korang bukan sahaja boleh mendapatkan tiket MTV World Stage bahkan korang boleh berjumpa dengan Justin Bieber secara face to face ! Korang cuma perlu download dengan mendail *888*99# atau *888# dan select MTV World Stage 2012 . Untuk mendapatkan tiket MTV World Stage pula , korang perlu download lagu - lagu yang terpilih sahaja tak kira sama ada Call Me Tones , True Tones atau Full Songs .
  • Untuk download Call Me Tones: Dial *888* <CODE># tekan call
  • Untuk download True Tones: Send IT <space> song code to 21308
  • Untuk download Full Songs:  Send FS <space> song code to 21308

* P / S : Good luck everyone !



♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥