Wednesday, October 31

Telekung Siti Khadijah


Assalamualaikum .

Siapa pernah nampak logo diatas sila berdiri ! lol . Butik Siti Khadijah yang terletak di Bandar Baru Bangi ini merupakan kedai yang menjual telekung dengan kualiti yang sangat tinggi . Oh well , even harga dia agak pricey sikit but for me , sangat reasonable dengan kualiti telekung dia . Trust me . bagi aku tak salah untuk kita laburkan lebih sedikit duit dalam membeli telekung . Kalau kita boleh beli baju yang cantik dan mahal untuk melaram , kenapa tidak kita buat benda yang sama ketika kita sujud menyembah pada yang satu . Get it what I mean ? 


Yang menarik bersempena dengan Hari Raya Aidiladha , butik Siti Khadijah ada membuat promosi untuk semua jenis telekung jualannya . Promosi ini akan berlangsung bermula 22 Oktober 2012 sehingga 31 Oktober 2012 ! Antara material yang digunakan untuk telekung Siti Khadijah ialah seperti 100% cotton , denim dan glazed spun polyester gred A . Selain itu , terdapat tiga jenis telekung yang dijual iaitu Telekung SK Original , Telekung SK Klasik , dan Telekung SK Moden . Untuk maklumat lanjut korang boleh layari facebook atau website dia :





Kalau tahun lepas ada teddy bear setinggi aku malah lebih gemuk daripada aku sendiri , muncul di depan pintu pagar pada tanggal 31 Oktober dan aku gelarkannya Geddy , maka tahun ini pula muncul lah Telekung SK Moden ini . Alhamdulillah and thanks a lot to someone whose name I dare not speak ! ; ) Selain daripada mempunyai pelbagai jenis telekung , telekung Siti Khadijah ini juga mempunyai saiz S , M dan L mengikut kepada bentuk muka korang . Macam muka aku yang tak bulat dan tak panjang maka saiz M lah yang sesuai . Oh yeah , I'm still a young lady and not marriage okay ! *Jadah Pn. Hanis dia tulis nama aku -,-



5 comments:

Unknown said...

Untunglahhhhhhhhhh

Hanis Nasuha said...

@Mira Cikcit Untunglah apa pula tak untung weyy! Alhamdulillah :)

Anonymous said...

Kami memjual telekung dari Vietnam :D http://www.facebook.com/pages/Piya-Bella-Pelangi/446510168766971

Anonymous said...

mmg brbaloi hrg tlkg sk ni,jk ikut dr sg kualiti srta braneka rekaan corak yg unik,sy br sj mmliki spsgny. (dari amoi muallaf)

Anonymous said...

mmg brbaloi dgn hrga tlkg sk ni,mhpun dr sg kualiti & braneka corak yg unik,smuany sgt mmuaskn,sy pun br sj mmliki spsgny,jg mnaruh hrpn yg tggi trhdp kluran tlkg sk ni pd ms akn dtg…(dr amoi muallaf)

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥