Tuesday, October 16

Bonjour Garden


Assalamualaikum .

Sebut sahaja Bonjour Garden pasti terbayang - bayang deretan restoran di kota cinta , Paris . Ececeyy ! Well , Bonjour Garden is now opening at Plaza Jelutong , Bukit Jelutong Shah Alam . Eheem ! Gila kentang punya dekat dengan rumah aku ohh . 8 minit dah sampai . Heaven gila bak hanggg . Tak perlu lagi bersusah payah drive menuju ke Kota Damansara untuk menikmati mushroom soup dia yang ummphhh .


Okay gambar pertama tu nama dia Roasted Chicken ( regular ) . Sedaaaaap killer tapi aku lagi suka gambar kedua , iaitu Cream Puff bersama Mushroom Soup . Ni kira makanan kegemaran aku dan benda yang wajib diambil setiap kali aku berkunjung ke Bonjour Garden . Gambar yang ketiga tu pula jus Tropical Fresh ( Guava + Orange + Apple ) yang aku tak pernah jumpa dimana - mana market kecuali di Bonjour Garden dan bagi aku dia lagi sedap daripada Twister . Gambar yang terakhir tu Spaghetti Beef Bolognese ( regular ) . Rasanya hampir sama dengan Milano Cafe cuma tak ada meatballs .


Alahaii , harga dia sangat sangat murah dan berpatutan ! Seriously , no joke no drama !  Lebih murah dari Full House , Garden etc dengan rasanya yang sangat awesome . Tak perlu nak pergi ke hotel untuk menikmati hidangan daripada chef chef yang terkenal kerana semuanya ada di Bonjour Garden . Tempatnya yang santai memang sesuai untuk makan bersama keluarga , kawan - kawan mahupun untuk membuat surprise . For more information just click Bonjour Garden .



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥