Monday, October 22

Celcom Roadshow Offer For Samsung GALAXY Note II !


Assalamualaikum .

Seperti yang korang tau dalam entry yang lepas bahawa Celcom telah melancarkan plan yang hebat untuk Samsung GALAXY Note II . Aku merupakan salah seorang pengguna postpaid Celcom dan aku sangat berpuas hati dengan jaringan dia yang besar so that coverage aku sentiasa bagus dan Celcom sentiasa memberikan kualiti rangkaian yang sangat bagus . Tambahan pula , korang boleh juga dapatkan pelbagai smartphones yang terbaru dan terkini di Celcom dengan harga yang lebih rendah dengan plan yang sangat menarik . 


Bermula 19 Oktober - 4 November 2012 , Celcom akan melakukan roadshow dan seramai 20 outlet yang terlibat di dalam roadshow kali ini . Selain itu , sesiapa yang membeli Samsung GALAXY Note II dengan menggunakan Celcom First Plan juga turut berpeluang memenangi hadiah seperti , percuma KFC voucher yang bernilai RM20 , percuma 6 bulan langganan MUSICUBE , RM120 rebate dan cabutan bertuah di mana korang semua berpeluang untuk merebut hadiah seperti Samsung GALAXY S III , Samsung GALAXY Note 10.1 , tiket konsert JLo dan tiket konsert Dato' Siti Nurhaliza . Antara outlet yang terlibat ialah : 

19 – 21 October 2012
Getway  Sdn Bhd, Carrefour Wangsa Maju
Phonecraft Sdn. Bhd., Giant Hypermarket Kota Damansara
Full Line Communications Sdn Bhd, Tesco Ampang
Blue Cube Plaza Metro Kajang

26 – 28 October 2012
Double Team Station (M) Sdn Bhd, E@Curve
Mobile Camp Enterprise, The Summit USJ
Blue Cube KLCC, Suria KLCC
Blue Cube Giant Meru, Giant Hypermarket Klang Sentral
Three C Technology, Sunway Carnival Mall
Blue Cube Jusco Seberang Prai, Aeon Seberang Prai City Shopping Centre
Blue Cube Queensbay Mall, Penang
Blue Cube Greentown Mall, Perak

2 – 4 November 2012
Blue Cube Pavilion, Kuala Lumpur
Blue Cube Setia City, Setia City Mall
Speed Line Communication, Suria KLCC
Blue Cube Giant Meru, Festival City Gombak
Chop Hock Soon, Port Dickson Centre Point
Net Two Trading, Bunga Cempaka Biru, Parit Raja, Batu Pahat
PCS Telecommunications Enterprise, Giant Hypermarket, Plentong, Johor
UI Mobile Phone, City Square, Johor Bahru


Yang paling menarik korang boleh dapatkan Samsung GALAXY Note II dengan harga serendah RM1,498 hanya di Celcom First Plan . Jauh berbeza dengan harga dia yang sebenar ialah RM2,299 . Siapa tak nak untuk memilik Samsung GALAXY Note II yang menggunakan Android terbaru iaitu Jelly Bean dengan 1.6 GHz quad - core processor yang akan memberikan kelajuan yang maximum . 


Ditambahkan lagi dengan kelebaran skrin sebanyak 5.55HD Super AMOLED dan diserikan lagi dengan S Pen yang sangat praktikal . Tambahan lagi , 8MP kamera dan korang boleh menggunakan sehingga 64GB microSD memudahkan untuk korang menyimpan gambar , video dan sebagainya . Untuk maklumat lanjut mengenai plan dan pakej yang ditawarkan boleh layari :


Sponsored Post


No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥