Friday, October 12

Samsung GALAXY Note II


Assalamualaikum .

Sebaik sahaja keluar Chancellor Hall , aku terus bergerak menuju ke Zebra Square di Kuala Lumpur bagi menghadiri majlis pelancaran Samsung Note II . Nasib menyebelahi aku kali ini kerana trafik masih lagi lancar even slow but still moving . What do you expect apabila berada diatas jalanraya pada waktu puncak selain mengharapkan kelancaran trafik . Okay cut the crap ! Back to the topic ! 


Samsung GALAXY Note II is the most powerful smartphone ! No joke no drama . Dengan memiliki 5.5 - inch HD Super AMOLED Plus dan mempunyai skrin yang besar tetapi lebih nipis berbanding Samsung GALAXY Note I memang memberikan kelainan kepada pengguna . Selain itu , Samsung GALAXY Note II ini juga memperkenalkan S Pen di mana memudahkan penggunanya untuk menggunakan email , S Note , S Planner , galeri gambar mahupun video .


Tambahan lagi , Samsung GALAXY Note II ini juga merupakan breezy multitasking . Di mana Samsung GALAXY Note II ini sangat mesra pengguna kerana dia membolehkan Pop Up Note , Multiwindow dan Pop Up Video . Samsung GALAXY Note II direka dengan Android 4.1 JellyBean dan merupakan yang pertama di Malaysia ! Dan yang paling awesome , ketahanan batterinya sangat lama kerana menggunakan 3,100mAh .


Samsung GALAXY Note II di reka dengan 8 megapixel rear - facing dan 1.9 megapixel front - facing camera dengan HD video recording . Yang menarik , Samsung GALAXY Note II ini juga mempunyai applikasi AllShare . Di datangkan dengan dua warna yang superB iaitu Marble White dan Titanium Gray . Samsung GALAXY Note II akan mula berada di pasaran secara rasminya pada 19 Oktober 2012 dengan harga RM 2,299 !


Muka bahagia gila habis exam ! Hello semester break ! lol ! Seperti biasa , kalau ke event pasti bersama Mira Cikcit . Thanks a lot to Nuffnang and Samsung for this superB event ! So korang , jangan lupa untuk terjah Samsung GALAXY Note II dan rasai kelainan serta kehebatannya sendiri okayyy ! : )



2 comments:

EPIK said...

nape la harga samsung note ni mahal sgt...huhuhu

Pesta Layang-Layang Di Australia

Hanis Nasuha said...

Sebab moden sangat :)

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥