Friday, September 20

ESCAPE !


Assalamualaikum .

Aku pengguna Celcom yang sangat lama since zaman sekolah so aku sangat teruja apabila Celcom melancarkan app yang super awesome ini yang dikenali sebagai ESCAPE ! Bagi pengguna iOS korang boleh pergi ke App Store dan search ESCnow untuk download sebagai contoh macam screenshot diatas . Selain itu , untuk pengguna Android , MacOS dan Windows juga korang boleh download ESCAPE ni dalam device korang ! Tapi pastikan yang korang juga pengguna Celcom .


Selepas dah download korang kena register di ESCnow dan boleh terus sign in . Bagi aku , yang paling menarik tentang ESCAPE ni , korang boleh enjoy tengok online movie tak kira la Hollywood / Korean / Indonesian / Hindi / movie tempatan kita juga terdapat dalam ESCAPE walau di mana korang berada as long as ada coverage ! : ) Tambahan pula , dengan ESCAPE korang boleh berhibur live events , live news , konsert dan rancangan bersiri juga turut terselit di dalam ESCAPE . AMAZING right ? !


Terdapat lebih 500 movies yang hanya bermula dengan RM0.80 sejam . Sangat murah dan berbaloi - baloi ! Kualiti video yang digunakan juga tinggi dan sempurna so korang akan rasa menarik dan tak bosan bila nak tengok movie menggunakan ESCAPE . So buat pengguna Celcom jangan tunggu lama lama , marilah download ESCAPE dalam device korang . Untuk pengguna iOS jangan gusar kerana app ini percuma saja . 

* Sponsored Post



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥