Monday, October 14

NESTLE Drumstick Most Adventurous Challenge


Assalamualaikum .

Pada 6 Oktober yang lepas bertempat di Sunway Pyramid Blue Entrance , Nestle Drumstick telah mengadakan satu aktiviti yang mencabar persis Wipe Out gituuuu ! Walaupun aku tengah final exam time tu , tapi sanggup ku gagahkan diri untuk join aktiviti ini demi menyahut cabaran Nestle Drumstick eleyh : ) 


Seperti yang korang nampak illustrasi gambar diatas sebelum masuk kering , selepas masuk basah : p Dalam khemah besar tu kitaorang kena masuk sampai hujung dan terdapat sebuah kotak misteri dan kitaorang kena cari Nestle Drumstick dalam kotak misteri tersebut . Kemudian , dalam keadaan yang samar samar dengan pelbagai halangan yang harus ditempuhi kitaorang kena keluar daripada khemah besar tu dalam masa 5 saat ! !


Aku selalu tengok Wipe Out dekat tv rasa senang je cabaran dia tapi bila kena buat cabaran tu sendiri hah baru aku tahu betapa jauhnya Pluto dengan Bumi lol . Lihat la wajah – wajah bangga kitaorang setelah berjaya menyelesaikan cabaran Nestle Drumstick ! Dan yang menarik , NESTLE Drumstick Most Adventurous Challenge juga ada menyediakan contest untuk korang ! !


Hadiah yang ditawarkan memang lumayan . Rugi kalau korang tak join ! Contest NESTLE Drumstick Most Adventurous Challenge ini telah bermula dari 30 September 2013 sehingga 10 November 2013 . So apa tunggu lagi , sila klik links dibawah untuk info lanjut .


  
*Sponsored Post



1 comment:

Syafiqah Hashim said...

woohoo!! adventure and ice-cream everywhere!!
hello there, I know you from wiida's blog!!

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥