Wednesday, November 13

One Month Later . . .


Assalamualaikum .

Genap sebulan aku tak update blog disebabkan memenuhi semester break bersama insan - insan tersayang gituuuu . Alhamdulillah , I am officially 20 on October 31st . Masih muda belia dan gagah perkasa ceittt . I am so grateful for what I have right now . Everything seems too beautiful . I'm so blessed . Thank you Allah , family and friends . 

Sebulan semester break aku dipenuhi dengan pelangi kehidupan dan sekarang masanya tiba untuk kembali ke arah jalan yang berliku - liku -,- Selamat datang Tahun 2 Semester 4 , sekolah undang - undang . Please be pretty nice to me okay ? Walaupun timetable semester ni macam taik unta tapi aku pasrah dan terpaksa menerimanya dengan hati terbuka sobss . 

For the third semester result , alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah and thank you Allah . Hard work pay off : ) Since aku dah masuk semester 4 ni bermakna aku ada lagi 2 long semester and 1 short semester before LI . In Shaa Allah kalau tak ada apa - apa halangan dan rintangan and please pray for me : ) Longgggg journey to go but for now I can just pray for the best and have a smooth journey , amin ya rabbal .

And the good news after one month break , I gained 2kg !!! Bermakna berat aku dah 42kg dan harapnya takkan turun kembali ke angka 40kg sighh . Lepas ni siapa panggil aku kepeng , keding , kering dan sewaktu dengannya aku sumbat mulut dorang dengan kasut size 8 !  A lot of peeps always telling me why are you so skinny ? Well , hello I've already ate A LOT but still in this body shape . MENGERTI ? K teremo pula haha .



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥