Monday, May 21

Nuffnang Trip to Awana Genting Highlands ! (PART 2)


Assalamualaikum .

Seperti yang telah dijanjikan di dalam entry PART 1 , selepas check - in hotel dan lunch dekat Rajawali Restaurant maka tibalah masa yang ditunggu - tunggu untuk outdoor activities yang mencabar iaitu Treasure Hunt !



Treasure Hunt ini dilakukan disekitar hotel sahaja tetapi mahu semput juga aku dibuatnya . Naik bukit turun bukit , lari sana lari sini dan sebelum aktiviti ini bermula kitaorang dibahagikan kepada tiga kumpulan dan aku kumpulan yang ketiga plus aku lah ketua kumpulan tiga . This is RANDOM sebab aku orang ketiga daripada belakang yang berdiri dalam barisan makanya aku pun dipilih untuk jadi ketua .



Dan yang paling menarik walaupun kumpulan aku kumpulan yang terakhir dilepaskan di garisan permulaan , sebab kitaorang tak berapa nak teror main sudoku tetapi semangat berpasukan kitaorang sangat hebat ! Semua semangat nak menang walaupun hadiah tidak disediakan : ) Outdoor activities yang paling aku gemari for sure Treasure Hunt so bila first aktiviti pun dah Treasure Hunt maka tahap excited aku pun mendidih macam minyak panas lah dude !



Terdapat enam orang ahli kumpulan dalam setiap kumpulan . Kumpulan aku terdiri daripada empat orang blogger iaitu aku , CikLilyPutih , MiraCikCit dan Tony manakala Darren daripada Nuffnang dan Lin pula daripada Resort World Genting . Kumpulan aku kumpulan yang paling happening dan paling bersemangat nak habiskan Treasure Hunt secepat yang mungkin . Hee : )



See the picture bro . Kitaorang boleh relax - relax bagai sebab kitaorang dah menang so kena tunggu kumpulan lain habiskan tugasan mereka . Menarik bukan ? Bermula dipetak yang terakhir , tamat dipetak yang pertama . Woott - woottt , you guys really AWESOME ! Di mana pula dinner yang akan aku nikmati ? Haa , kena tunggu dan baca untuk next part lah pula ya ! !



6 comments:

Nisa Fuzi said...

yayyy haha. semangat sampai sekrg tak habis.

Hanis Nasuha said...

Itu la pasalnya. Semangat dia lain macam sikit. Hehe.

FBS Headmaster said...

Best kan abseiling?! haha

2D1N at Awana Genting with Bloggers - Day 2: A Day with Leeches

Hanis Nasuha said...

Yup! Best gila abseiling. Dan tak gayat langsung pun. Haha.

Cik Lily Putih said...

cilok gambo ye

Hanis Nasuha said...

Tak cilok ambil je Kak Lily. Hee :)

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥