Saturday, May 26

She Said . . .


Assalamualaikum .

Oh heyy haiii ! Next week will be the last week for my foundation plus I'll be having final exam and pretty handsome please PRAY for me okayysss ! Pasal exam kita letak tepi kejap , nak sambung course apa for degree pun kita letak jauh - jauh dulu because for this short entry I wanna share with you guys about my favourite brandsss : ) Tetapi , jenama - jenama ini hanya akan menjadi kegemaran aku sekiranya aku membeli - belah dengan menggunakan duit tabungan aku sendiri kerana bila boss besar belanja kita boleh demand lebih sikit ya bro .


Charles & Keith is my crush !


ZARA is my prince charming .


MNG is my superhero .

Charles & Keith , ZARA dan MNG antara jenama yang paling aku gemari sehingga tahap puaka . Perkara wajib bila masuk daripada salah satu butik di antara tiga butik ni memang confirm akan berlaku perang dunia ketujuh dengan Wadik . Aku baru pusing satu round dekat ZARA atau MNG untuk beli baju / dress / cardigan / etc dah kena halau keluar . Buruk betul perangai Wadik ni . Cuba kalau time dia jelajah Padini Concept Store , gempar bumi dekat luar pun belum tentu dia sedar gamaknya . Annoying gila mamat ni =,=

Barangan Charles & Keith yang paling aku obsess sudah tentu beg dia yang trendy , cheapest , simple but nice dan memang majoritinya sesuai untuk remaja dalam lingkungan usia aku . The main reason kenapa aku terlampau obsess dengan ketiga - tiga jenama ni sebab kualiti dia sangat tip top berbanding dengan harga yang ditawarkan sangat reasonable . Kalau tak percaya , korang try lah berkunjung ke butik dia yang berdekatan dengan mall ditempat korang . Boleh tengok sendiri kualiti produk dorang yang superB !


ThePopLook is my scandal .

ThePopLook is one of the biggest website yang berjaya mencuri hati aku untuk membeli melalui online . Serius cakap , kalau nak beli dress / baju / skirt / aksesori / etc yang trendy tetapi murah dengan kualiti kelas pertama korang boleh beli dekat ThePopLook . Antara artis yang selalu beli dekat ThePopLook ialah Lisa Surihani , Aishah Sinclair , Liyana Jasmay dan Misha Omar plus blogger Maria Elena dan Shea Rasol pun golden customer dekat butik online ni . Service yang diberikan pun sangat berpuas hati . Kalau tak percaya , korang kena try beli satu ke dua item dari ThePopLook ! Selamat mencuba dan selamat membeli : )



1 comment:

Anonymous said...

Awak xde nak letgo baju2 from thepoplook? Hehe

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥