Thursday, May 17

Between West To East !


Assalamualaikum .

Selepas empat bulan tak jumpa Wadik so this week dalam dua tiga kali jugalah aku jumpa dengan dia . But for this entry bukan nak berkongsi cerita tentang ke mana kitaorang pergi , apa aktiviti yang kitaorang buat , siapa kitaorang jumpa , or this and that , but I just wanna share something about us in REMAJA . That's all .



Okay look that ! Korang nampak picture diatas ni ? Hah , artikel ni ada dalam majalah REMAJA untuk keluaran 15 April 2012 . Disebabkan kebosanan aku ditahap yang melampau pada cuti sem tiga yang lepas maka aku pun gatal tangan untuk menghantar ceritera cinta pada team majalah REMAJA . Tak sangka pula terpilih . Haha . Tujuan asalnya nak kenakan Wadik tapi entah macam mana bila dah di - publish - kan aku pun dapat merasa tempias malu tu .



Selepas itu , aku dapat panggilan pula daripada team majalah REMAJA untuk muatkan cerita aku dengan Wadik dalam ruangan ISU sempena dengan Hari Guru . So , if let say korang nak baca serba sedikit tentang perkenalan aku dan Wadik , ( but just the BASIC STORY about us ) , korang boleh pergi dekat mana - mana kedai yang berdekatan yang ada menjual majalah REMAJA keluaran 15 Mei 2012 dan membelinya dengan kadar yang segera ! Terima kasih team REMAJA : )

* P / S : Keep praying .



2 comments:

Unknown said...

Hanis! Sweetnya!!! OMG OMG... nak beli remaja sekarang!

Hanis Nasuha said...

Aawww! Me blush :) Beli Mira jangan tak beli!! Hahaha.

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥