Wednesday, May 16

Nuffnang Trip to Awana Genting Highlands ! (PART 1)

Assalamualaikum .

Pada 9 dan 10 Mei yang lepas aku dapat single invitation daripada Nuffnang dengan kerjasama Resort World Genting untuk menyertai trip ke Awana Genting Highlands selama 2 hari 1 malam . Tahap keterujaan aku untuk join trip ni sampai aku sanggup ponteng kelas Islamic Studies . Hehe . Maaf ya Ustaz , demi menghilangkan tension maka ku terpaksa korbankan kelas mu Ustaz : )



Antara blogger yang join trip ke Awana Genting Highlands ialah Putrakry , Kak Ruby , Kak Lily Putih dan MiraCikCit . Sampai sahaja di perkarangan hotel aku terus pergi ke lobi hotel bersama yang lain . Sementara menuggu kunci bilik diagih - agihkan , dengan muka yang penuh kebahagian dan keseronokan kitaorang pun memulakan aktiviti menangkap gambar .



See the dessert I told you dude ! Dalam banyak - banyak makanan yang dihidangkan di Rajawali Restaurant , dessert dia yang paling menarik perhatian aku ! Bukan sahaja comel dan molek malah rasanya sungguh enak . Aku tak ingat apa nombor bilik aku tapi yang pasti dalam satu bilik ditempatkan dua orang blogger dimana katilnya bersaiz queen okay . Aku sebilik dengan MiraCikCit : ) Ni baru PART 1 , nanti aku cerita dalam kesinambungan part yang seterusnya pula , alright ? Okay byeee ! 



4 comments:

FBS Headmaster said...

Mana gambar dah wajah daku? xD

putra87­™ said...

woo.. sanggup ponteng klas tuuu.. mantapp!!

Hanis Nasuha said...

Daniel: Ni baru part 1. Hehe.

Hanis Nasuha said...

Putra: Well, a law student always do that. Haha

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥