Monday, January 30

Sem Break !


Assalamualaikum .

Lama gila tak update blog . Busy tahap puaka dengan assignment plus tutorial plus quiz . So for this entry just nak cerita aktiviti yang entah apa - apa entahnya sepanjang Wadik cuti sem . Oh ya , dia je cuti sem aku ada kelas macam biasa . Minggu ni pula minggu paling busy dengan mooting . Suka killer tahap wasabi . Bestnya !


Gambar Naqibah dengan Wadik ni waktu kenduri Aqiqah Muhammad Anas Yusuf merangkap anak sedara Wadik yang ke - 19 : ) Gambar mak , ayah , mummy dan yang lain - lain tak pula aku snap . Rugi betul tak snap picture waktu dorang open table . Even gambar baby Anas pun aku tak snap . Too bad =,= Segan barangkali . Haha . Tapi tak sesegan waktu open house dekat rumah bang chik la . Mungkin juga sebab kali ni aku datang bersama - sama keluarga kecuali papa yang ada kerja last minutes .  

Buruk gila kamera bb Wadik ni =,=
Then aku keluar dengan Wadik dan Ajat pergi hangout - dengan - bajet - paling - sikit - dan - murah : D Kita orang tatau nak enjoy mana and the end kita orang lepak Times Square sebab nak enjoy dalam Times Square Theme Park . Apa jadah buang tabiat meronggeng dalam Times Square sebab aku perempuan yang anti kesesakkan dalam shopping mall . Bila shopping mall penuh dengan manusia - manusia maka aku akan rasa nak mengamuk secara luar biasa pada semua orang . Maybe waktu tu CNY so tak ramai sangat plus tak sesak macam semut maka aku pun sukaaa ( Y )


Oh yeah oh yeah ni pula gambar Wadik - konon - badjet - manja - manja dengan Atam padahal tak pun . Bhahahaha . Wadik ni pagi - pagi buta dah terpacak dekat rumah aku kemudian dia buat macam rumah sendiri dengan muka tak malu membuta tanpa segan silu . Oh pity him actually , sebab dia sangat penat dalam bas yang mengambil masa selama 6 jam . 


Last but not least Wadik dan Ajat teman aku pergi Festival Penulis Grup Buku Karangraf . Macam yang dalam entry Festival Penulis Grup Buku Karangkraf , tujuan aku ke sini bukan untuk mencari dan membeli buku tetapi semata - mata nak menambahkan lagi koleksi Tudung Aidijuma - cetusan IDea Datin Norjuma . Konon sebelum pergi dah janji dengan Wadik nak beli dua helai je tudung bawal dua tone , warna merah dan orange . Tapi bila dah sampai booth dia aku beli empat helai . Hihihi . Balik dari festival ni aku siap main badminton dengan Wadik . Hebat sungguh aku ni . Hahaha ! 

* P / S : Hoii , dah tak ada kerja lain ke asyik nak stalk life orang . Get your own life !



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥