Thursday, January 12

QOMA's Boutique !


Assalamualaikum .

QOMA's Boutique merupakan satu butik Muslimah yang dimiliki oleh Nurul Kamariah Rosli . QOMA's Boutique menawarkan fashion muslimah yang terkini dengan harga yang sangat berpatutan dan kualiti yang tinggi ! Terdapat pelbagai jenis barangan yang dijual seperti tudung , dress , skirt , cardigan dan sebagainya .






Tudung Bawal Nurul Dual Tone  ni sangat laris sampai overwhelming response ! Harga dia pula hanya RM49 sehelai . Sangat berpatutan dengan kualiti kain dia . Terdapat pelbagai jenis warna yang ditawarkan .




Yang ni pula Exclusive 3 Layer Chiffon Shawl with Roses yang berharga RM65 dengan high quality chiffon ! Dihiasi dengan rose membuat si pemakai tampak lebih manis dan ayu . Sesuai di pakai untuk ke majlis mahupun ke pejabat .




Shawl Exclusive Pasley ni custom made by QOMA's Boutique sendiri . Harga dia pula RM29.90 sahaja untuk sehelai . Korang akan nampak simple dan kemas bila keluar bersantai sambil memakai shawl ini .




Untuk Shawl Exclusive ni sangat unik dan menarik sebab shawl ni both side dia ada corak . So korang boleh la guna kedua - dua belah side . Harga dia pula RM45 untuk setiap helai . Material dia yang soft cotton membuatkan korang senang nak pakai shawl ni .



QOMA Exclusive Apparels ni sangat sesuai untuk Muslimah . Boleh digayakan dengan skirt mahupun seluar . Harga dia RM80 untuk ready made dan RM89 untuk customized sangat berpatutan dengan material dia yang menggunakan High Quality Viscose Cotton .



QOMA's Boutique juga ada menjual High Waist A Cut Skirt dengan pelbagai jenis warna dan hanya pada harga RM65 untuk yang ingin menggunakan material cotton viscose dan sesiapa yang tak nak menggunakan material cotton viscose , korang juga boleh menggunakan material lycra yang berharga RM49 sahaja . 







Terdapat pelbagai jenis Dress & Skirt yang ditawarkan oleh QOMA's Boutique ! Untuk menempah Long Cardigan & Dress korang perlu la memilih design dan material yang korang nak . Korang boleh memilih untuk menggunakan material cotton viscose atau lycra . Pemilihan design adalah seperti berikut ;

1. A - Cut Maxi Dress ( Kembang )
* Long Sleeve ( Cotton: RM95 / Lycra: RM85 )
* Sleeveless ( Cotton: RM85 / Lycra: RM75 )

2. Straight Cut Maxi Dress ( Ala Yuna & Hana Tajima )
* Long Sleeve ( Cotton: RM85 / Lycra: RM75 )
* Sleeveless ( Cotton: RM75 / Lycra: RM65 )

3. Long Cardingan ( Labuh sampai ke tumit / lutut )
* Long Sleeve ( Cotton: RM95 - tumit @ RM70 - lutut / Lycra: RM85 - tumit @ RM60 - lutut )
* Sleeveless ( Cotton: RM85 - tumit @ RM60 - lutut / Lycra: RM75 - tumit @ RM50 - lutut )

4. A - Cut Skirt 
* ( Cotton: RM65 / Lycra: RM49 )

5. Extra Long Top ( Kemeja Cotton berlengan panjang & labuh sehingga lutut )
* ( Cotton: RM89 / Lycra: RM75 )


Sebarang tempahan boleh dilakukan di blog QOMA sendiri dan korang juga boleh like page facebook QOMA untuk mengetahui sebarang update barangan QOMA dari semasa ke semasa . Kepada sesiapa yang menetap di Raub atau yang berhampiran dengan Raub , korang boleh terus beli barangan QOMA di butik dia sendiri yang terletak di No. 16 , Jalan Perdagangan Utama , 27600 Raub , Pahang .

BLOG : QOMA Shawls

FACEBOOK : QOMA's Boutique

* P / S : QOMA's Boutique is very trendy Muslimah and have a reasonable price !




No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥