Sunday, January 30

Change


People always change . Okay - okay . Stop berspeaking and so on . Where I need to start yeah. First of all , welcome back . Alhamdulillah Encik Bing . Selamat pulang kamu ya . Enough Hanis enough . Dah janji tak nak speaking semua kan ? ! Bahasa jiwa bangsa , bahasa memartabatkan seseorang serta memperjurangkan darjatnya . Eceyh Al - kisahnya berbunyi begini ya . Dua hari yang lepas , saya telah bermimpi sesuatu megenai keputusan result SPM saya . GILA kau . Huish ! Pauseee ! Rasa macam pelik la . Annoying gila beb .

 Tak dia rasa macam okay nak guna kata ganti nama apa , saya ke, aku ke , kita ke , ana ke , hamba ke , patik ke apa weyyyyy ? ? Kalau dalam English dia macam more easy tau but then aku tak cakap la yang aku ni terror gila nak speaking English sampai dah rupa minah saleh . That's why saya tak tulis blog dalam bahasa ibunda kita . BUKAN sebab saya minah saleh alright . Sebab rasa macam , if guna kata ganti saya rasa macam baik sangat and if guna aku rasa macam ma oiii gila ganas minah ni . But in facts aku tak ayu : P

Okay , switch on back . Sambungan balik cerita yang dah tergantung tadi. Ggrrr , serius aku mimpi result SPM ! Mahunya tak takut . Cuba bayangkan Bahasa Melayu aku dapat B je . Too bad * ambil tisu kesat air mata .  Even though Encik Bing kata itu semua hanya la permainan nakal dikala mata tertutup rapat membawa diri hanyut dibuai angin Mesisippi plus aku yang banyak sangat thinking pasal result tapi mimpi tersebut betul - betul melekat seperti di gam dengan gam gajah dalam sanubari aku ini. Pfftt , ayat nak hiperbola gila en . Hah , sebab tu mulai detik ni saya nak tulis blog dalam Bahasa Melayu .

Siapa cakap aku tak mampu meh sini aku luku - luku kepala dia . Haha . Entry ni serius macam rojak tahap wasabi . Ahh , lantak la . Blog hamba . Kisah pula aku korang suka ke menyampah ke or apa - apa la . Tak suka tu hah tekan button X kat kanan korang tu . Oh ya , esok aku balik kampung . Doa aku selamat sampai ke destinasi yang dituju =,="



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥