Monday, January 21

Genting Mobile App Launch


Assalamualaikum .

Setelah sekian lama berlalu , this is my first post for 2013 . Too bad Hanis ! So tanpa membuang masa lagi , pada 17 Januari 2013 yang lepas iaitu bersamaan dengan hari Khamis bertempat di Wisma Genting satu pelancaran telah diadakan . Sejak dilancarkan website pertama pada tahun 1997 , RWG Highlands sentiasa memperbaharui sistem teknologinya seiring dengan arus semasa .


Dan sekarang ,  Genting Mobile App Launch . Not really launch la sebenarnya sebab App ni telah pun dilancarkan pada tahun lepas tetapi sekarang telah mencecah sebanyak 100 000 app downloads . Jumlah angka yang WOWWW ini telah menempatkan RWG Highlands , Travel Apps di Malaysia dan Singapura yang pertama untuk iOS manakala top 10 Travel Apps di Malaysia untuk Android . 


Seperti Apps yang lain juga , RWG App ini sangat user friendly sebab semuanya terletak dihujung jari  korang . Dimana korang boleh menempah hotel , check points for WorldCard members , mengetahui event atau shows dan banyak lagi semunya korang boleh cari di dalam RWG App ini . So , apa tunggu lagi korang cepat cepat lah download RWG App ini . 


Rasanya ni first launch yang aku angkut Wadik untuk teman aku but then dia datang atas nama blogger . Walaweyy Wadik dah maju selangkah ke hadapan : ) ! Event ni sangat awesome sebab semua yang hadir pada majlis pelancaran ini , akan mendapat satu bilik hotel penginapan di First World Hotel Genting Highlands beserta dengan all theme park pass dan lunch di Coffee Terrace . Thank you so much to RWG Highlands for this superB event .



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥