Friday, August 17

Cafe Marmalade , Bangsar Village 2 !


Assalamualaikum .

Hello mello peeps ! Pada Selasa yang lepas aku berpeluang untuk menghadiri majlis DiGi Buka Puasa di Cafe Marmalade , Bangsar Village 2 . Come on guys , what do you expect from Shah Alam to Bangsar dengan melalui Federal Highway pada waktu - waktu nazak selain jam yang teruk . Tapi alhamdulillah , aku dengan Mira selamat sampai ke Cafe Marmalade setelah masuk waktu berbuka : )

  
Makanan dia sangat sedap dan aku paling suka dia punya lasagna ! Selesai makan , ada pelbagai game yang menarik disediakan . Kemudian , kitaorang dibahagikan kepada beberapa kumpulan untuk permainan yang seterusnya . Aku dan Mira ditempatkan di dalam DiGi Team 1 . Kepada para pemenang aku ucapkan tahniah dan syabas !


Selesai semua permainan , maka tamat lah majlis DiGi Buka Puasa pada tahun ini . Sebenarnya dress code untuk event kali ini ialah sporty bersempena dengan Olympic sebab tu aku semangat pakai jersey Man Utd bagai tapi disebabkan ramai yang datang dari tempat kerja dan sebagainya maka tak ramai lah yang mengikut dress code. Overall , this event really awesome and thanks to Nuffnang and DiGi yeah ! 



6 comments:

Unknown said...

Ragam2 Hanis Nasuha apabila berbuka puasa

Hanis Nasuha said...

Ragam-ragam Hanis Nasuha semuanyaaaa baik tau. Jeles lettewww :p

Pwincess said...

Seronoknya bukak puasa reramai. hikhik =D

Hanis Nasuha said...

Alhamdulillah nurul. Memang seronok :)

FBS Headmaster said...

Menang Samsung Note?! Haha bestnyer korang ^^v nampak sangat dari foto2 korang memang enjoy berabis! :D

Hanis Nasuha said...

Tak best sangat ohh. Kalau you ada mesti lagi best Daniel! :( Longggggggg chat!!

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥