Sunday, June 10

Charity Movie Screenings at Resorts World Genting !


Assalamualaikum .

Setelah sekian lama menyepi dek kerana UNIFI rosak maka hari ini mumcul kembali di alam maya . Pada 1 Jun yang lepas seawal pagi selepas Subuh aku bergerak menuju ke Wisma Genting Jalan Raja Chulan dengan harapan nak buat kerja amal bersama - sama blogger di bawah Nuffnang . Ecececeyyy ayat , kemain lagi . Dalam pukul 8 pagi bas bergerak menuju ke destinasi malah sepanjang perjalanan aku tak tidur dan rancak berbual dengan KakLilyPutih , Kak Ruby , MiraCikCit dan PutraKry : p



Dalam pukul 9.30 pagi kitaorang sampai dekat First World Hotel dan breakfast kitaorang ditaja oleh Starbucks ! Nyumm nyummm (Y) Thanks Starbucks dan untuk breakfast pagi tu kitaorang dihidangkan dengan iced chocolate and muffin ! Dan yang menarik kitaorang boleh ambil berapa banyak paket pun yang kitaorang nak .


Pictures credit to Kak Lily Putih

Selepas mengisi perut yang lapar maka agenda seterusnya diteruskan dengan menonton wayang MIB 3 in 3D bersama dengan kanak - kanak yang diraikan . Nice movie dan ini kali pertama aku menonton wayang dekat Genting Highlands . 



Kemudian kitaorang semua termasuk kanak - kanak tersebut di bawa ke restoran  untuk makan . Makanan yang dihidangkan semuanya lazat - lazat belaka . Yums ! Chef - chef dia pun sangat ramah dan mesra dan yang penting the price very reasonable ! If let say korang pergi Genting Highlands , aku sarankan korang lunch dekat Restoran Resorts World Genting di tingkat 3 .


Picture credit to Kak Lily Putih

Bila perut sudah girang maka hati pun bergembira dengan riang sekali . Selepas makan , acara penyampaian hadiah kepada kanak - kanak tersebut dilakukan . 





Seterusnya aktiviti menangkap gambar sebagai tanda kenangan sebelum kanak - kanak tersebut bergerak pulang . Excited okay dan kitaorang juga dapat hadiah dan sijil daripada Resorts World Genting . Terima kasih Resorts World Genting dan Nuffnang





Last but not least , kitaorang enjoy dekat Theme Park with "ALL PARK" pass for FOC okay ! Kitaorang boleh main indoor and outdoor dan masa yang ada lebih kurang 3 jam . 3 jam untuk main semua permainan yang ada memang mustahil dengan kena beratur maka permainan yang sempat aku main Corkscrew , Pirates Train , Flying Coaster , Dinosourland dan buai yang pusing 360 darjah ( lupa apa kebenda entah namanya ) sahaja . 

Tepat pukul 6.30 petang kitaorang berkumpul dekat Starbucks dan sebab tengah HAPPY HOUR aku pun kemain semangat la nak beli . Dalam pukul 7 malam bas bertolak untuk pulang ke Wisma Genting Jalan Raja Chulan . Thank you Nuffnang and Resorts World Genting for this valuable experience !



6 comments:

Unknown said...

Tak puas la main kat theme park hari tu kan?

Cik Lily Putih said...

gambo k lily dgn ko tu cam tak comey lah.. malu i wokeh!

Hanis Nasuha said...

Mira: Tau xpe, ni semua sebab kita wasting time dekat Dinosaurland!!! Haha.

Hanis Nasuha said...

Kak Lily: Ececeyy! Hanis tengok cute miut je Kak Lily dalam gambar tu. Hee :)

Nisa Fuzi said...

hahaha nasib gamba kite cute cute semua

Hanis Nasuha said...

Nisa: Awak tu memang sentiasa CUTE! :) Lagi2 kalau baju sama padan dengan Putra. Hehe

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥