Wednesday, April 4

Teater Muzikal Gerimis Mengundang !


Assalamualaikum .

Semalam dapat empat tiket percuma daripada Sis Ruby untuk menonton teater Gerimis Mengundang dekat Istana Budaya . Just one word to describe everything about this amazing theatre , AWESOME ! Korang semua patut tengok teater arahan Ahmad Idham ini sebab korang memang akan ketawa non - stop yang tahap puaka punya .




Barisan para pelakon dia yang menggabungkan tiga buah negara iaitu Malaysia , Indonesia dan Singapura . Hero dan heroin dia serius thumb ups because Kamal Adli apparently can really sing and dance ! Very entertaining . Heroin dia Mikha Tambayong juga sangat awesome . Serius suara dia sedap dan lunak bila menyanyi secara live . Serius cakap , korang kena tengok teater ni . Superduperbupermuper AWESOME !




Teater Muzikal Gerimis Mengundang ini juga turut menampilkan kumpulan Zerro dari rancangan realiti tv , Raja Lawak Musim ke - 6  dan tidak kurang hebat dengan lakonan Najua P.Ramlee yang sangat berkesan kepada para penonton . Disebabkan aku duduk line ketiga dari pentas , so aku rasa sangat puas untuk menonton setiap babak yang dipersembahkan . Selain teater , pada 31 Mei 2012 yang akan datang Gerimis Mengundang juga akan turut ditayangkan diseluruh pawagam di Malaysia .




So untuk event semalam aku ditemani oleh kakak - kakak medic yang sangat sporting even though kelas dorang macam office hours . Masuk pukul 8am habis pukul 5pm so thanks a lot to Kak Fiffy , Kak Syahira and Kak Malina ! Really appreciate it :  )

* P / S : 6 weeks to go !



2 comments:

Ibnu K said...

Terima kasih kerana menyokong Teater Muzikal Gerimis Mengundang.. Memang best kan teater itu. Ulasan anda pun memang bagus..

Hanis Nasuha said...

Terima kasih En. Ibnu diatas komen anda :)

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥