Friday, April 13

Nothing Important !


Assalamualaikum .

Bulan April ni bulan yang tunggang langgang dengan pelbagai perkara I guess . Baik fizikal mahupun mental . Nak kena arrange dua event dalam satu masa serius memenatkan . Ke hulu dan hilir tapi tak juga siap - siapnya . Waktu short sem la macam - macam berlaku . Lagi excited bila 23 - 27 / 4 ni dah midterm : ( Dan kalau tak dipercepatkan atau diperlambatkan maka final exam aku akan bermula pada 28 / 5 - 1 / 6 after that bbooooyyeeaaaahhh ! *dancing*

Bila dah penat memang balik rumah dengan muka kelat semangkuknya dan aku akan mula beremosi yang tahap empangan Misissippi punya . Pantang salah sikit memang pecah lah empangan tu dan selalunya kalau bukan Wadik yang kena marah confirm adik aku Naqibah yang akan jadi mangsa . Kesian memang kesian tapi nak buat macam mana . Hee : ) Involuntary action I told you dude ! 

Last but not least , aku tak sabar nak habiskan saki - baki asasi aku di University Pilihan : ) Tapi sedih bila difikirkan dah tak duduk sekali dengan family . It's okay Hanis , just 4 years to go . You can survive with a new experience !

* P / S : Counting day : )



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥