Wednesday, February 29

Mock Trial !


Assalamualaikum .

Semalam bersamaan 28 Februari 2012 berakhir la Mock Trial yang meng - tension - kan jiwa dan raga aku . Tapi rasanya satu kelas hura - hara dengan Mock Trial ni . Fuhh , tahap excited aku untuk menunggu Jumaat ( 9 Mac 2012 ) sangat tinggi bagaikan tingginya puncak gunung Everest . Sebab dengan bangga dan riaknya aku akan bermula cuti sem selama 3 minggu !

Tapi sebelum itu aku perlu menempuh beberapa onak dan duri . Sabtu ( 3 Mac 2012 ) , aku ada MUET dan Isninnya pula ( 5 Mac 2012 ) bermula lah final exam kesayangan aku . Oh , pretty please be nice to me my dear ! Habis final memang boleh qada' tidur yang tahap puaka punya lah . Melalut - lalut pula entry ni , nak cerita pasal Mock Trial tapi tercerita tentang list exam pula : )

Here's the story , it began like this ;








* P / S : Mooting , where future lawyers are born !



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥