Tuesday, April 26

ANATOMY

Assalamualaikum dan selamat petang .
Pagi ada kelas Malaysian Studies pukul 8 - 10 am kemudian aku lepak U Cafe sebab nak breakfast then pergi Account Department and Examination Department sebab nak settlekan slip exam and last before balik rumah aku pergi meronggeng dekat sini


Agak macam mengarut juga lah ambil Law And Commerce tapi pergi bilik mayat =,= Tak ada lah seram mana pun tengok mayat and organ - organ yang dah dipotong . Cuma bau dia sangat menarik . Sayang Madam Lily sebab bawa jalan - jalan dekat sini : P


Dalam ni ada sepuluh mayat kalau tak silap aku lah . Dia campur lelaki , perempuan, Cina and India . Oh ya , mayat - mayat dari negara lain pun ada juga . And berita baik , Khamis ni aku mid term . Sekian , terima kasih .

* P / S : Kakak je doktor tapi adik yang ambil law pun dapat tengok mayat . HEBAT :D



2 comments:

kira said...

bestnya da study .hope u enjoy it .
midterm ? goodluck yea . ni aku kat sini tak taw lagi hala tuju .

Hanis Nasuha said...

Hehe. TQ Zakirah. Alaa, nanti ada la tu rezeki Zakirah.. You have a bright future. Good luck :)

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥