Sunday, March 31

The Oz The Great & Powerful With Underprivileged Children



Assalamualaikum .

Pada Sabtu yang lepas bersamaan 23 Mac 2013 , aku menghadiri satu event murni yang dianjurkan oleh WeCARE team members RWG untuk kanak - kanak yang kurang bernasib baik . Bergerak dari Wisma Genting seawal pagi dan sebaik tiba kitaorang sarapan bersama dengan kanak - kanak tersebut .


Kemudian kitaorang tengok movie Oz The Great & Powerful bersama dengan kanak - kanak yang diraikan . Siap tengok 3D okay ! Best juga movie dia tambahan pula aku memang tak tengok lagi movie ni so excited kemain la weyy ! Selesai movie kitaorang bergerak ke cafe First World Hotel untuk lunch bersama - sama .


Seterusnya , acara penyampaian hadiah kepada kanak - kanak tersebut dan bloggers juga tidak terkecuali . Aku rasa setiap tahun WeCARE team members RWG akan mengadakan acara ini . Tahun lepas aku join juga acara seperti ni even ada kelainan sedikit tapi motifnya masih sama iaitu untuk meraikan kanak - kanak yang kurang bernasib baik . Korang boleh klik sini untuk info : ) Thanks to RWG for this valuable event !



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥