Wednesday, December 5

BUDDYZ !


Assalamualaikum .

This is my BUDDYZ ! Kitaorang sangat rapat dan mostly akan lepak sama sama untuk bergossip , kongsi masalah , bercerita daripada soal belajar sampai ke personal ! Kitaorang satu batch masa foundation but only me and Angie taking Foundation in Law tapi Farzzana , Farah dan Nadhirah pula ambil Foundation in Medical Science . But now semua ada haluan masing - masing untuk degree .


Farah dah fly ke Indonesia , Angie sambung di MMU Melaka , yang tinggal hanya la aku , Farzzana dan Nadhirah tapi masih susah nak jumpa dekat campus since dorang budak MBBS so masa kelas , exam dan semester break dorang sangat berbeza dengan aku . Tapi dengan DiGi Easy Prepaid dapat menghubungkan aku dengan mereka ini yang jauh di mata tetapi dekat di hati : )



Korang mesti pernah tengok video diatas ni kan ? Semuanya tentang BUDDYZ ! So kalau korang ada ramai BUDDYZ sangat untung dengan menggunakan plan DiGi Easy Prepaid ! Zaman remaja hanya datang sekali seumur hidup jadi korang perlu manfaatkan zaman remaja korang dengan BUDDYZ dan plan DiGi Easy Preapaid dapat menjimatkan dan memudahkan untuk korang berhubung sesama BUDDYZ walau di mana jua korang berada . Ecececeyy !


Sudah terang lagi bersuluh , gambar diatas menunjukkan betapa awesomenyaaa plan DiGi Easy Prepaid . So apa tunggu lagi , just go and buy DiGi Easy Prepaid untuk merasai dan menikmati sendiri kemudahan plan ini . No matter where you are , Buddyz are never apart ! Untuk maklumat serta keterangan yang lebih lanjut korang boleh layari :




No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥