Sunday, November 18

Samsung GALAXY Note II Smart School !


Assalamualaikum .

Since esok semester baru akan bermula maka aku akan kembali busy mengalahkan Barack Obama *sighhh* . What do you expect , law student kalau study 25 jam sehari siang malam siang malam pun belum tentu dapat A solid . K , merepek -,- Semalam aku pergi bengkel Samsung GALAXY Note II dekat Mid Valley , serius teruja sebab aku memang dah jatuh cinta pandang ke berapa entah dengan Samsung GALAXY Note II . Time aku pergi launch dia still macam so - so sahaja perasaan tapi bila makin banyak aku post entry pasal Samsung GALAXY Note II , makin melting aku dengan tahap awesome function dia weyy !

So bila semalam aku pergi bengkel Samsung GALAXY Note II , fuhh lagi aku mohon agar duit muncul depan pintu bilik aku . Antara yang esklusif tentang Samsung GALAXY Note II ni korang boleh baca dalam entry ini . Ada orang kata saiz Samsung GALAXY Note II besar dan susah nak simpan dalam poket tapi bagi aku dia sangat user friendly . SANGAT okay ! Aku antara manusia yang suka print screen sebab aku rasa print screen ni sangat berguna sebab boleh jadikan evidence . K , tak ada kena mengena punnn -,- Dan yang menarik korang cuma perlu slidingkan tangan dari kanan ke kiri dan siap ! 


Then aku sangat suka dengan multiwindow dia , di mana membolehkan korang buat dua benda dalam satu masa . Nak tulis nota sambil nak browser internet ke , nak melukis sambil tengok video ke atau even tengah on the phone pun korang still boleh tulis something so tak perlu la korang terhegeh - hegeh nak mencari pen kertas bagai . Aku rasa Samsung GALAXY Note II smartphone pertama yang ada air view function . Korang cuma perlu layangkan S Pen di udara dekat mana - mana video atau gambar yang korang tengok untuk melihat preview dia so tak ada la bila korang guna laptop atau komputer sahaja yang ada preview .

Untuk sesiapa yang suka bergambar memang perfect la dengan Samsung GALAXY Note II sebab mempunyai 8MP termasuk dengan fokus kamera dan LED flash . Dan yang paling best aku suka fungsi Best Photo yang membolehkan korang memilih wajah korang yang paling cool dalam satu gambar so tak perlu la korang snap berpuluh - puluh gambar untuk pilih gambar yang terbaik . See , dah la awesome gila Samsung GALAXY Note II ni then menjimatkan masa dan tenaga korang lagi . Ada banyak lagi kelebihan yang ada pada Samsung GALAXY Note II dan konklusi yang aku dapat sangat berbaloi untuk korang memilikinya ! 

Kalau Wadik yang sangat adore terhadap Samsung GALAXY S III yang cool tu pun aku berjaya menghasut untuk beralih kepada Samsung GALAXY Note II , korang patut pergi Samsung Centre yang terdekat untuk melihat dan merasai sendiri ! Thanks a lot to Nuffnang and Samsung for this valuable event ! : )



2 comments:

Unknown said...

Eh2.. kali ni ada muka aku lah! hehehe

Hanis Nasuha said...

Hahaha. Suka pula kau kan makcik :)

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥