Sunday, March 11

Gorgeous Chocolate !


Assalamualaikum .

Kesinambungan daripada surprise birthday party Wadik yang lepas , aku nak berkongsi cerita mengenai persediaan makanan untuk hari kejadian . Fuhh , pendahuluan ayat yang skema =,= So disebabkan aku ni sangat cerewet dan teliti terhadap sesuatu perkara maka tiga bulan sebelum birthday Wadik aku telah me - research mengenai desert yang aku nak beli untuk birthday party Wadik .

Hari demi hari aku me - research dan akhirnya aku sangat berpuas hati dengan hasil kerja tangan Kak Ita dan juga merupakan pemilik Gorgeous Chocolate . Ternyata keputusan aku untuk membeli PopCake sangat lah tepat sebab rasa dia sangat sedap ohh ! Rugi kalau korang tak beli . Disebabkan tema aku warna orange so aku suruh lah Kak Ita buat PopCake ni warna orange dan korang boleh request apa - apa warna mengikut tema dan citarasa korang .

For surprise birthday party Wadik !
Selain daripada rasa dia yang sedap dan enak , harga dia pula sangat berpatutan ! Dan servis yang diberikan sangat lah tidak mengecewakan . Selain daripada PopCake terdapat pelbagai lagi dessert yang boleh korang jadikan hadiah harijadi , door - gift , nak buat surprise dan ditujukan untuk seseorang malah gubahan hantaran untuk perkahwinan pun ada . Antara yang famous ialah ; 

Dipped Strawberry in vase 


Dipped Apple & Strawberry 


Oreo 


Chocolate with Box Special Love


Kerja tangan Kak Ita yang kemas dan comel ni lah yang menambat dan memukau hati aku untuk membeli PopCake buatannya . Tapi bukan setakat hasil yang kemas sahaja bahkan rasa dia yang sedap buat korang rasa nak beli dan beli lagi ! So apa tunggu lagi , mari ramai - ramai terjah Gorgeous Chocolate ya !


WEBSITE : Gorgeous Chocolate



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥