Sunday, September 25

One Day , Two Event


Assalamualaikum .

Pada sebelah siang aku pergi beraya di rumah Farzzana dekat Bandar Baru Bangi . Sebelum bergerak ke Bangi aku ambil 3 orang yang awesome ni dekat Seksyen 15 . Dengan bangganya kita orang tak sesat langsung pun . Hebat kan ?  Around pukul 12 tengah hari kita orang sampai dekat rumah Farzzana . Lama juga lah kita orang bermaustautin , dalam pukul 3 petang baru kita orang gerak balik . Thanks Farzzana sebab jemput kita orang ! : )

Sejak musim raya , Shah Alam setiap petang hujan . Sebelum aku hantar dorang bertiga balik ke hostel di Seksyen 15 kita orang singgah Tesco Shah Alam semata - mata nak beli Cool Blog . Haha . Honeydew with bubble is my favorite tasty ! Hampir setiap hari sebelum pergi campus aku sanggup drive pergi Giant Seksyen 13 semata - mata nak beli Cool Blog then dengan selamba masuk kelas sambil bawa Honeydew Blog : D

On the road to Bandar Baru Bangi : )
With Nadhirah
Hana with her housemate
In Farzzana house
Honeydew Blog with bubble !

Pada sebelah malam pula , aku berserta keluarga attend kenduri seorang doktor di Hospital Pusrawi . Event ni berlangsung di Hotel De Palma Shah Alam . Lepas Maghrib kita orang bergerak menuju ke hotel and around pukul 8.15 malam dah terpacak dalam Grand Ballroom 1 . Dengan mata merah kelat - kelat mengantuk aku pun menunggu dengan penuh kesabaran .

Tepat pukul 9 malam acara baru dimulakan dan rasanya dalam pukul 10 malam baru aku dapat menikmati juadah yang telah lama terhidang di atas meja . To Kak Puteri , may Allah bless this newlyweds and may their future be filled with love and happiness . I wish for you is eternal love . Congratulations !

Meja aku nombor 13 , depan sekali dekat dengan band and pelamin : S
Suasana dalam GB 1
Band
Pelamin
Cake
Hadiah untuk tetamu
Doktor - doktor Pusrawi , aku tolong snapkan picture
Laparrrrrrrrr =,=

* P / S : Next week will be the presentation week . Ggrrr



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥