Tuesday, February 8

Attention !


Bismillahirrahmanirahim ,

Post kali ni bukan mahu membebel pasal driving aku . Karang jadi riak pula tak pun datang penyakit kus - kus perasan . Right Wadik ? Just nak cakap telinga hamba ni dah rupa menari serta berjoget mengikut irama lagu zaman 70-an'. Gila punya telinga . Sakit tahu . Dek kerana itu aku rasa nak lempang je siapa - siapa yang busyTERbody mengganggu gugat life saya hari ini

Dah tengah sakit confirm la sensitifkan . Then dapat ubat pula stok yang membuai - buai aku sampai kembali ke zaman purba . FINE =,=" Aku pasrah dan redha diatas segala ujian yang datang bergolek - golek seperti ayam golek di pasar malam PAUSEEEE , okay so now hamba nok announce lorh pulok . Anda sekalian cuba tengok dokat binatang hok belah kanan tuu . Nampak enggak ? Hah , kalau tak nampak ada lah dalam dua tiga Jumaat lopas tu jalan lah : P 

Tengok hok dekat DEATH QUESTION . Nampak kan ? Jadi lepas ni kalau korang malu - malu nak tanya face to face or whatever just ask me through my formspring . Tekan je dekat kotak soalan maut tu then send and InsyaAllah saya yang baik hati lagi budiman ni akan jawab dengan sejujur - jujurnya . Lagi satu kalau nak sorok nama korang tekan dekat button hide my name tu . Ngerti semuanya ? Sebagai cotoh dua soalan di bawah post ini : ) 

* P / S : Baru je letak kotak soalan maut dah ada soalan maut TERkeluar 



2 comments:

Afif Wahdi said...

sapa suruh letak. haha

Hanis Nasuha said...

Saja nak melayan soalan maut. Kau ada? HAHA

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥