Assalamualaikum .
Pada 10 September 2013 yang lepas , bertempat di The Bee Publika telah berlangsungnya satu majlis perasmian kempen NESCAFE Cans “ On the Life ” . NESCAFE , jenama kopi terkemuka dan tidak asing lagi di Malaysia telah membuka peluang keemasan untuk berganding bahu dengan Shaheizy Sam bagi merealisasi pengembaraan muzik Shaheizy Sam bersempena dengan kempen ini .
Tambahan lagi , Shaheizy Sam mengalu – alukan idea kreatif daripada para peminatnya dan mereka digalakkan berkongsi idea dan inspirasi untuk lagu – lagu dan lirik baru menerusi media sosial dalam menjayakan single terbaru beliau . Umumnya , Sam lebih dikenal sebagai seorang pelakon tetapi beliau sebenarnya pernah merakamkan muzik di awal tahun 2000 bersama kumpulan M.O.B .
Selain itu , Audi Mok telah diberi kepercayaan sepenuhnya dalam pembikinan single terbaru Sam ini . Menurut Teo Heng Keat , Pengurus Eksekutif Perniagaan Nestle , demi menjayakan projek ini , media sosial telah dipilih sebagai platform untuk peminat Sam menyumbangkan buah fikiran mereka melalui aspirasi dan impian mereka yang akan dilahirkan dalam muzik Sam .
So
korang jangan buang masa lagi , ayuh hantarkan impian dan aspirasi korang di
Facebook dan Twitter menerusi hashtag #NescafeOnSam . Tuah ayam nampak dikaki ,
tuah manusia siapa yang tahu , mungkin idea yang korang sumbangkan itu akan
diketengahkan dalam single Sam yang akan datang . Untuk mengikuti perkembangan
Sam dalam kempen NESCAFE Cans ini korang boleh layari :
* Sponsored Post by Nestle
No comments:
Post a Comment