Tuesday, June 18

News !

This - is - not - our - latest - picture - tapi - gambar - ini - sajo - yang - hado - dalam - iPad - aku - sorry - Wadik - aku - tau - kau - tak - suka - gambar - ni - : D

Assalamualaikum .

Alhamdulillah . Aku dah selamat masuk ke tahun dua dan Wadik dah masuk tahun tiga Bachelor in Accounting . Nanti hujung tahun 2014 ke awal tahun 2015 entah aku pun tak pasti , kita intern sama sama ya MokMok . Ohh kenot panggil Wadik MokMok dah sebab sekarang dia dah jadi abang abang six - seven - eight - nine - ten - pack lol . Good luck to your Accounting Symposium and Rugby Tournament ! Jangan stress stress , wat lex wat peace okay !

Cakap pasal intern , all the best to Keim sebab kau dah start intern semalam . Jangan lupa belanja milo panas aku bila jumpa . Jangan lupa kenalkan aku dengan cinta hati kau juga . Cewaaahh ! Pasal kau ajak double date time iftar In Shaa Allah ada rezeki kita berdouble date la ya , mohon belanja aku dengan Afif sekali : ) Nanti aku boleh dengar gossip gossip yang sooo typical Malay drama gituu direct dari kau . Gossip kau kalau melalui Afif semua hambar doh . KAfifBye .


Aku sangat sangat lah menghitung hari menunggu detik 28 Jun 2013 . Ada dua kejadian pada hari tersebut . Dan salah satu daripadanya ialah , hah nampak akak kecik cenonet dalam gambar di atas ? Akak tu akan pulang ke Mesia just for summer break ! Excited nak berjimba dengan dia sampai since last year dah plan nak buat apa . Hello Joyah ! Sila cepat sikit balik Mesia . Kita ada banyak benda nak buat bersama hehe dan kita tatau nak iftar dekat mana untuk double date kita semua tu . K tu je nak bagitau hahaha

Hey soul sister lalalalalaaa *dance* , sila bawa balik ole - ole banyak - sebanyaknya ! Kalau tak dilarang balik dan jangan masuk rumah . Last but not least for Diha , be strong dan jangan layan ' sampah ' ! Sebab sampah sentiasa busuk dan memudaratkan kita ! Kalau kita layan sampah , kita yang akan sakit so you go girl ! Pray hard Diha ! I know you can tepis all the sampah sarap . Okay sekian sahaja berita kehidupan aku , kita berjumpa di lain entry , okay kawan kawan ? Kurangkan drama dan mengata , tingkatkan ukhwah dan usrah .



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥