Tuesday, December 13

Black and White


Assalamualaikum .

A shoulder to cry on , an ear to bend . Money to borrow ( Kalau purse I tertinggal dekat rumah je kan Angie? Haha ) . Afternoon walks and hangout together . You are my best friend and my mentor for every subject . 

Midnight phone calls and private talks . Give me the great advice to face the fear . I pray our memories together that will never end , always and forever , you are my Wadik , my best friend and my man . Thanks for being beside me up and down . I love how happy you makes me .

20112011 is a wonderful day (Y) 20112011





Entry ni sambungan daripada entry 20112011 . So on that day , kitaorang bertiga makan - makan dekat FullHouse yang berhampiran KLCC . Actually tak ada la nak drive kereta dari Shah Alam semata - mata nak pergi makan dekat FullHouse sebab dekat Sunway Pyramid pun ada FullHouse kalau nak makan tapi disebabkan aku dengan Angie nak pergi Perpustakaan Negara dan nak beli buku dekat Kinokuniya then kitaorang pun makan la dekat sini .

Rasanya around pukul 2 petang baru jumpa Wadik dekat Kinokuniya then kitaorang tengok wayang dekat Tgv KLCC entah movie pebenda tah tapi memang tak best langsung . It's about the vampire ke wolf eh . Entah la , tapi yang aku tahu bosan tahap puaka cerita dia . Lepas tu baru kitaorang gerak pergi makan - makan dekat FullHouse ni .




Gambar pertama tu makanan Angie . Not bad la tapi aku tak berapa nak suka . Gambar kedua pula makanan aku and serius memang aku makan tiga empat lima suap je aku rasa sebab dia banyak sangat butter . Then aku dengan selamba ayam je ambil pinggan Wadik . Hah , yang gambar ketiga tu Wadik punya . Chicken Chop  apa tah nama dia tapi sangat sedap dan aku sangat suka .

Aku dengan muka yang kesian dan memaksa Wadik tukar makanan dengan aku tapi dia baru rasa dua tiga suap dia pun tak boleh nak telan dah spaghetti aku tu then dia order lagi satu Chicken Chop sebab Chicken Chop dia dah selamat masuk dalam perut aku : )





Plain White T's once sang - I'm so glad I found you
I love being around you 
You make it easy 





Greyson Chance once sang - I don't want to have to force you to smile
I'm here to help you notice the rainbow
Cause I know what's in you is out there






Weslife once sang - I lay my love on you
It's all I wanna do
Every time I breathe I feel brand new 
You open up my heart 
Show me all your love , and walk right through 
As I lay my love on you 

* P / S : Cheating is a choice , not a mistake :) 



No comments:

♥ Designed by ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ © 2014 | Best view with Google Chrome ♥